Annons:
Etikettdin-historia
Läst 1267 ggr
kalyptuss
8/25/14, 10:48 AM

nya vänner.

Hej, är 18 men gammal i sinnet. Pga att jag mått väldigt dåligt och isolerat mig med spel såsom cs, wow, lol, walking dead etc så har mina vänner gått upp i rök. Detta var inget självförvållat då dom inte var något bra och väldigt omogna vilket gjorde att jag tog spelen före dom. Har två nära vänner, en bor mot sthlm och en i närheten. Har även en kille och bra relation med mamma. Hade fruktansvärt mycket vänner förut innan jag fick uppleva några mindre trevliga händelser, men ingen värd att behålla förutom de jag har. Är tjej. Intresserad av djur, natur, allmänt nördiga saker och även att sitta uppe den natten båda inte kan sova och prata om precis ingenting. Tända ljus och dricka oboy/te den kvällen båda är ensamma, killen jobbar och bara titta på massa mysiga filmer och prata om allt möjligt. Är väldigt omtänksam, tydlig och rakt på sak. Händig. Har några djur jag älskar. Kan vara väldigt tramsig emellan åt dock då jag fortfarande har lite barntendenser, men vem har inte det? ;-) hör gärna av er eller skriv i tråden om intresse är aktuellt. PS har mycket världsliga samt extensiella frågor i huvudet, är väldigt öppensinnad så är lätt att prata med.

Annons:
kalyptuss
8/25/14, 11:00 AM
#1

Läste igenom det jag skrivit och tänkte jag kunde klargöra lite saker så ingen tror att jag gick och kastade mina vänner i soptunnan en grå dag. Mina vänner började med droger, det gick från cigg til marijuana, och från marijuana till amfetamin och ecstasy samt fysisk och psykisk skada mot mig. Nördig som jag var hängde jag dock aldrig med på deras små meningslösa fester då jag hellre spelar än att hitta på idioti och har alltid varit sån. (vilket i slutet räddade mig) Jag hade gått om pengar och fick därför mycket uppmärksamhet och därmed vänner, men jag var inte dum så inte ett öre fick dom. Men många ivriga försök har absolut gjorts från deras sida, då jag alltid haft ögon i nacken så funkade det inte på mig. Dessa vännerna försvann snabbt när ekonomin gick neråt och jag blev bara glad, för då hade jag hittat en äkta väninna. Hon såg inte pengar, utan hon såg mig. Precis som den jag var och inget annat. Det är kärlek och vänner som gör en rik. Inte pengar. Vill dock utforska om det finns en annan ensam själ som också vill ha en vän för livet. :-D

Upp till toppen
Annons: