Annons:
Etiketthälsningar
Läst 1326 ggr
[VGN]
5/28/14, 11:16 PM

Ny medlem

Hejhej!

Jag är ny på iFokus och går under namnet VGN. Jag hoppas det finns något intressant att finna här och att det finns någon som vill prata. Jag önskar alla en trevlig kväll och hoppas att ni mår bra.

Kärlek och värme till alla 🙂

Annons:
Kalendula
5/29/14, 1:22 AM
#1

Välkommen VGN hoppad du får ett positivt utbyte

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[T-Johan]
5/29/14, 7:44 AM
#2

Välkommen till oss ensamma på Enamhet, (det lät dystert). Det fina med oss är att vi är så olika, och har så olika bakgrund. Tillsammans har vi stor och bred erfarenhet. Hoppas Du ska trivas med oss.

[VGN]
5/29/14, 7:52 AM
#3

Tack för det Kalendula och T-Johan 🙂Jag hoppas också på att jag får ut något bra av att vara här och att jag kan ge något bra tillbaka.

kompanjon
5/29/14, 2:04 PM
#4

Önskar dig också välkommen VGN 🙂

[VGN]
5/29/14, 4:33 PM
#5

#4

Tack kompanjon 🙂Härligt när man får ett så bra välkomnande av flera personer!

bamse6311
5/29/14, 7:50 PM
#6

Hälsar också "Välkommen" till oss på sajten Ensamhet.

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
[VGN]
5/29/14, 10:06 PM
#7

Tack ska du ha Bertil! 🙂

cirrun
5/30/14, 10:06 PM
#8

Välkommen VGN🙂

-Här får man läsa alltid nya sidor av folks syn på ensamhet; dess nackdelar och fördelar, orsaker till  sin ensamhet och inte minst upplevelsen av sin ensamhet.

Har också läst att en del har hittat här nya vänner.

Av alla  mina sajter är det nog hit jag har loggat mest in, dom som skriver här är i regel trevliga och stämningen brukar vara god 👍

[VGN]
5/31/14, 12:05 AM
#9

Tack så mycket cirrun! 🙂

Kan vara bra att få kontakt med människor som har liknande erfarenheter som en själv. Är alltid skönt att få dela med sig och så kanske man lär sig något av andra. Man ska leva som man lär tycker jag, i alla fall sträva efter det. 

Hittils är jag beredd att hålla med dig om att stämningen är god. Är inte ofta jag får ett så trevligt bemötande och av så många 🙂Hoppas att det fortsätter så och att andra som kommer hit också får ett minst lika trevligt bemötande.

Upp till toppen
Annons: