Annons:
Etikettpositivt-negativt
Läst 2297 ggr
Pelle Långlös
8/18/13, 2:52 PM

Ensam igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dottern cyklade hem för en stund sen. Det har varit tre roliga dagar tillsammans. Idag har jag skrattat (jag menar skratta på rikigt, som jag menade det). Jag har klarat av att vara i simhallen i hela 1 tim och 40 min. Skulle kunna vara längre men vi hade en buss att passa. Hade vi missat den så var det 5 timmar till nästa. Ja så är det att bo på landet.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
[T-Johan]
8/18/13, 3:06 PM
#1

Ja du Ylva, du verkar haft en trevlig sommar i år. Och det är du väl unt. I morgon börjar höste med skolstart. Upprop och ett fibrilt sökande efter klassrum och lärare. Men vi får hoppas det blir en fin höst med soliga varma dagar och vackra höstfärger. Det piggar upp.

Pelle Långlös
8/18/13, 3:11 PM
#2

Nå trevlig sommar kan jag knappt påstå att jag haft. Har kantats med inläggningar och depressioner samt självskada. Jag skrevs ut för 11 dagar sen och det är först nu som jag mår riktigt bra, tack vare ECTn.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[strutter]
8/18/13, 3:32 PM
#3

TS
(jag har sett att ni andra skriver TS till den som har börjat tråden, men jag fattar inte vad TS betyder 😞, jag skriver det ändå!)

Ni verkar ha haft några härliga dagar, du och dottern. Man behöver såna ibland, för det gör att man orkar ännu några dagar…🌺

Pelle Långlös
8/18/13, 3:50 PM
#4

TS står för Trådstart

Jo det har vi. Helt underbara dagar.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[strutter]
8/18/13, 3:53 PM
#5

Ah, så klart att TS = Trådstart!

Tack, då lärde jag mig något igen!🙂

Pelle Långlös
8/18/13, 3:54 PM
#6

Varsågod 😃

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Jess89
8/18/13, 5:15 PM
#7

Låter som att n har haft härliga dagar. Det verkar som attentat humör har påverkats sedan operationen, härligt!

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Pelle Långlös
8/18/13, 5:18 PM
#8

🙂

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Tarotstollan
8/18/13, 7:17 PM
#9

Skönt att höra att du mår bättre nu i alla fall och att ni har haft kul dottern och du!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pelle Långlös
8/18/13, 7:20 PM
#10

#9 Tack. 😃

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: