Annons:
Etikettpositivt-negativt
Läst 4252 ggr
Jess89
2013-05-26 02:45

Vad får dig på bra humör?

För att fokusera på det positiva tänkte jag kolla vad som får er på bra humör? 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
[jadestone]
2013-05-26 03:20
#1

Att sitta och titta på mina djur :)

Wide Awake Dreamer
2013-05-26 20:49
#2

Att lyssna på musik jag gillar, se på bra film/tv-program, kolla på något roligt klipp på youtube, vara ute i naturen, träna, träffa personer jag gillar, se nya platser m.m. Det kan också variera från dag till dag.

Jess89
2013-05-26 20:55
#3

Jag blir på bra humör av roliga klipp, djursällskap, umgås med människor, hjälpa andra, fotografera med mera.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

PiganX
2013-05-26 23:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Min älskade lilla Iva får mig alltid varm och lycklig inombords, även när jag inte är särskilt glad.. ♥

Jess89
2013-05-27 00:28
#5

#4 Vilken vacker hund och bild! 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[madelaine]
2013-05-27 08:58
#6

Mina hundar gör mig alltid glad (till och med när de är jobbiga, hehe).
Får oftast en bra start på vardagarna genom att gå till hunddagiset innan jobbet, man känner sig så otroligt välkommen & uppskattad där :)

Annons:
[T-Johan]
2013-05-27 11:18
#7

Djur har en positiv inverkan, utan tvekan.

God mat lika så.

Musik…..kan vara vad som helst, typ dansband, jazz,

folkmusik och glada barn som sjunger. Men spelglädje

är smittsamt.

Elever som mot alla odds blir godkända i sina discipliner.

Det finns säkert mer, men såhär rakt av är det ovan som

gäller.

Jess89
2013-05-27 15:31
#8

#7 Är det några speciella djur som gör dig glad eller djur i allmänhet?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

powerofthebass
2013-05-27 16:01
#9

Laga mat gör mig alltid glad längtar till hösten så man kan plocka svamp

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[T-Johan]
2013-05-27 17:15
#10

#8 Jag vet inte om det är några djur som utmärker sig. Men titta på räv, kattungar, deras lek är fylld av komiska upptåg. En hundvalp har ju sina speciella hyss, precis som Emil i Lönneberga. Åter andra djur är bara för cola. Tar ingen notis om det är oroligt i omgivningen. När Disny skapade sina djurkaraktärer typ Piff o Puff, måste han ha kollat in ekorrarna lite extra noga för att hitta deras komiska drag. Alla djur har komiska drag som får en på gott humör. Jag stannar alltid och pratar och klappar katter o hundar som jag möter.

[Tuulikki]
2013-05-27 20:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Min fina lilla kille😍

[Zorita]
2013-05-29 17:06
#12

Just nu är det när bebisen sparkar i min mage ❤️

Jess89
2013-05-29 18:11
#13

#12 vad mysigt! 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Stephanie
2013-05-29 23:11
#14

Något som får mig på bra humör är när jag känner att saker går bra och jag har flyt helt enkelt. 🙂 Det har varit en alldeles för lång tid med bara en massa motgångar, men någon gång måste det vända.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

VildaVittra
2013-05-29 23:20
#15

När en annan människa ler mot mig (menar nu inte när någon ler artigt när man passerar varandra på gångstigen och så, utan när någon verkligen ler), då försvinner alla moln på min himmel.🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[haku]
2013-06-19 22:48
#16

När någon tror på mig och tar mig på allvar. Det gör mig genomlycklig och varm inombords!

ChristianK
2013-06-19 23:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Djur återigen brukar få mig med på bra humör. Hundar ligger nog mig närmast om hjärtat. Var på zoo förra sommaren och fastnade bl.a. vid surikaterna, va grymma dom är 😃Tog kort på den gynnaren som höll utkik :)

bamse6311
2013-06-20 00:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Vad som får mig på bra humör?

Jo, det är det som jag berättat om tidigare
Var tredje Torsdag så är vi ett gäng galningar som träffas på Bara Rock i Helsingborg.

Då är vi ett gäng galningar som träffas för en trevlig kväll i "Rockens tecken" och det är hårdrock vi talar om.

Vi brukar vara runt 20-25 stycken som dyker upp på dessa evenemang.

De flesta av dem är i par och oftast är jag den enda som är singel.

Dock så är det de här evenemangen som får mig "Att Må Bra".

Visserligen så är det bra tre/fyra och ibland fem timmar var tredje Torsdag men det är de timmarna var tredje Torsdag som håller mig uppe varje månad.

Då jävlar LEVER jag!

Bästa hälsningar,
Bertil

Här en bild av mig utanför Bara Rock på en sådan träff.

[Nisseplupp]
2013-06-20 09:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Vad får mig på bra humör? Ja.. Jag älskar att läsa och känner mig alltid som någon i boken när jag läser och förflyttas in i boken, mina bästa vänner som betyder allt och får mig på bra humör jämt, även fast dem är pälsiga, inte kan prata och har 4 ben, att skriva får mig på toppen humör (för det mesta) och att bara umgås med min mamma och åka på en ''roadtrip'' får mig alltid att glömma det negativa och bara fokusera på det positiva! 🙂

Mina bästa vänner, som heter Axel, Charlie och Hector 🙂

Upp till toppen
Annons: