Annons:
Etikettbytes-säljes-och-sökes
Läst 2405 ggr
redheadgeorgeous
2012-10-06 08:50

Nya vänner.

Söker nya vänner som på i Jönköpings Län, helst nära Eksjö. Har försökt att hitta vänner här i närheten på alla möjliga sett, men har inte lyckats. Saknar att kunna ha någon att fika med, gå på stan med eller bara hänga lite med. Någon man kan prata med om man skulle behöva.

Har bott här i Eksjöi två år nu och endast hittat en vän. Eftersom hon bara studerar här kommer hon att flytta igen inom två år. Dessutom känner jag att jag sitter inne allt för mycket, behöver komma ut.

Så finns du där ute, som vill bli min vän? :)

Hannah

http://bokstavsmama.blogspot.com/

Annons:
VilmaKristina
2012-10-06 10:33
#1

Lycka till! Du kanske kan berätta lite om dig själv förresten? Glad

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


redheadgeorgeous
2012-10-06 10:44
#2

Oj då. Är mamma till en liten dotter på 3 månader. Bor tillsammans med min älskade sambo och varannan helg är hans 14åriga son här. Älskar att fotografera och skriva. Är helt galen i att dricka tea och att gå långa promenader en solig höstdag. Har en hund som är av raserna papillon/shih-tzu och 3 katter (dock en på rymmen).

Något mer ni vill veta?

Hannah

http://bokstavsmama.blogspot.com/

[Qimsid]
2012-10-09 02:16
#3
[Qimsid]
2012-10-09 02:17
#4
Dasy
2013-05-09 21:17
#5

Jag heter ? och är 42 år gammal. Jag gillar att spela kort. Sjunga, hitta på en massa olika saker (spelar ingen större roll) och gillar dessutom att spela olika spel, djur och natur, hundar,katter m.m.

Jag saknar vänner rent generellt. Har några men vi är inte ofta. De är så kallade "vänner" mer i den stilen. Jag känner att jag behöver fler vänner som man kan umgås med och verkligen känna att de finns där för en. Jag är trött på att dagarna bara ska rulla förbi. Det känns som om man bara slösar bort en massa tid på ingenting. Jag vill inte att mitt liv ska vara helt tomt Vill ha en historia :)

Jag tycker att jag är en bra mamma/fru/vän. Förstår inte varför jag inte skulle kunna få fler kompisar. Jag mår inte bra utan vänner Det fungerar inte. Hoppas att det finns någon där ute som kan tänka sig att bli min vän :). Det spelar ingen roll vilket kön du har eller what so ever. Jag är en väldigt respektfull, ärlig, lojal och omtänksam person.

Söker MSN-vänner också. Här får ni min E-mail: sweden2@home.se

Jag bor som sagt i närheten av Ljungby. Mer detaljer får du om du hör av dig :)

Jess89
2013-05-09 21:22
#6

Du låter som en intressant person har liknande intressen. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Dasy
2013-05-09 21:23
#7

Tack ska du har. Vad roligt att du tycker så.

Jess89
2013-05-09 21:25
#8

#7 syftade inte på dig utan #2.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Dasy
2013-05-09 21:25
#9

.

[jadestone]
2013-05-10 03:17
#10

Jag bor i närheten va Eksjö bara 1,5 mil bort.

Jag håller på mycket med mina djur, går hemma sen 2,5 år tillbaka pga depression o ångest mm.

Vad fan skriver man om sej själv??

:)

[T-Johan]
2013-05-10 12:04
#11

#10 Skriv lite i 'dagboken' om vad du ska göra under dagen eller har gjort. Berätta om något som berört dig. Då behöver man inte skriva en upp- satts om sig själv.

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: