Annons:
Etikettlänktips
Läst 5856 ggr
ensamakademiker
2010-10-09 03:30

Blogg om ensamhet

Jag har läst väldigt många inlägg här under ensamhet och ser att det finns många ensamma som varit med om ungefär samma saker som jag. Så här en fredagskväll har jag suttit framför TV:n och kollat Idol och sedan en film, helt själv. Det är oftast så jag spenderar både vardagskvällar och helgkvällar. Jag är dessutom arbetslös för tillfället och har inte heller det där sociala nätverket via jobb.

Jag tror att många skulle känna igen sig i det jag skriver på min blogg som handlar om just ensamhet. Kolla gärna in där ni som vill.

www.ensamakademikerskriver.wordpress.com

Annons:
Lolly
2012-01-02 00:51
#1

Håller med dig.

indra-bus
2012-01-02 10:23
#2

Hej o Välkommen hit!!

Vilket bra initsiativ med en blogg om ensamhet, tråkigt bara att de kom på hopp. Jag tror de flästa känner så iblad mer eller mindre fast de är jobbigt att prata om.

Tror att de är en tröst för många som är ensamma att se att de finns andra som oxå känner sig ensamna.

Men här kommer du att trivas.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Kalendula
2012-01-02 10:27
#3

Tänk på att tråden är långt över ett år gammal, så ämnet kanske inte är aktuellt. Skrattande ensamakademikers blogg är avstängd på obestämd tid….

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

indra-bus
2012-01-02 10:37
#4

Oj, de såg jag inteSkäms

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Lolly
2012-01-02 23:01
#5

2. Håller med dig om detta.

[rose-m]
2012-01-04 22:25
#6

Hur går tankarna om framtiden? Nu = TV, arbetsförmedling, promenad, mat……..sen då?

Annons:
Kalendula
2012-01-04 22:42
#7

ensamakademiker är inte kvar som medlem på ensamhet längre.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Dasy
2013-05-09 12:17
#8

Kan någon hjälpa mig att sluta bita på naglarna. Det är ju sjuk bedende som jag håller på med tycker jag. Har gjort detta sedanjag var barn om jagminns rätt. Försökt med stopp och växt, låtsangalarn, förlängning men det gick inte. Nu vet jag ej vad jag gör nu. Det är inte roligt att måla naglarna längre kosta på sig saker och ting som inte hjälper. Tacksam för hjälp.

Andra problemet är att jag är på nätet hela dygnet. Sitter för mycket vid datan så det går ut för dom anda m.m. Vill blir av med mina problem.

´Tredje problemet att jag dricker för mycket.

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: