Annons:
Etikettanhöriga
Läst 3806 ggr
LillaBenice
11/30/10, 10:56 PM

Ensam men ändå inte.

Man kan känna sig ensam.Man kan vara ensam.Ensam kan vara så mycket.Man är ensam när man inte har några vänner.Man kanske vill vara ensam.Eller också så känner man sig ensam med känslorna man har.Man kan känna sig ensam och vilsen.Man kan känna sig Ensam även om man har vänner och folk som älskar en.

Jag vill tacka min mor för att hon finns där för mig.Hon finns alltid där och tröstar mig.Alltid.jag känner mig ensam och vilsen.jag vet inte vem jag är eller varför jag ens lever.

?SåTackMammaFörAttDuFårMigAttViljaLevaVidareEnStundTill?

Annons:
Kalendula
12/1/10, 12:45 PM
#1

Jag vill med vara med och tack min mamma för att hon finns och alltid ställer upp för mig. Hon är också väldigt bra att prata med om allt. Glad

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Jeremina]
12/2/10, 12:09 AM
#2

Det är konstigt att man även i en relation kan känna sig ensam ibland om man inte pratar med varandra.

Jag är långt ifrån ensam, vill bara finnas här för er som är ensamma och känner er ensamma.

Var glad att ni har mammor som ställer upp för det har inte min mamma gjort speciellt ofta.

Däremot ställer hon upp på sina barnbarn och barnbarnsbarn. Mamma är ung för att ha barnbarnsbarn, hon är bara 67 år Glad

Kalendula
12/2/10, 12:18 AM
#3

Min mamma är min värld och jag älskar henne mest i hela världen. Skrattande

Jeremina: 67 år och har barnbarnsbarn? Mamma mia Förvånad

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Jeremina]
12/2/10, 12:22 AM
#4

Ja, Kalendula pappa är också bara 67 år. De fick mig när de var 16 år, jag fick barn vid 15 års ålder. Vår äldsta son var 23 år när han blev pappa första gången.

När jag fick den sonen var vi 5 generationer i 13 år då pappas mormor dog 1988 89 år gammal.

Kalendula
12/2/10, 12:25 AM
#5

Herre Gud vad vad underbart. Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Jeremina]
12/2/10, 12:42 AM
#6

Ja, och vi tog en generationsbild då sonen var 4 månader och skickade in till en veckotidning.

Rubriken de valde var: Sveriges yngsta mormor och morfar bara 32 år gamla Glad

Annons:
Kalendula
12/2/10, 12:44 AM
#7

Nejmen åh så roligt, jag tycker det är så fint med så många generationer på en gång. Glad

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Jeremina]
12/2/10, 12:47 AM
#8

Jag är ledsen över att vi inte hann ta kort på farfars sida. Min biologiska farfar lämnade farmor när pappa var 1 år.

Nu hittade pappa honom för 2 år sedan och vi skulle åka ner till Sthlm och ta generationskort 4 generationer. Arne som han hette fick cancer och dog ganska snabbt, han blev över 90 år gubben.

Kalendula
12/2/10, 12:52 AM
#9

Åh nej, vad synd. Men ändå 90 år, då har man ju levt bra länge. Hoppas bara att han inte hann att få för ont.

Suckar lite, för jag vill ju att alla ska leva friska och glada.

Jag har gjort en örtte blandning som är väldigt sömngivande, så jag somnar precis när som helst nu. Cool

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

EmmaWq
12/3/10, 5:51 PM
#10

Känner helt klart igen mig i det du skriver! Utan min mamma och min storesyster, skulle jag nog inte finnas här idag.. Älskar de verkligen över allt annat! <3

Kalendula
12/5/10, 9:09 PM
#11

#10 Åh vd fint! Glad

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[SarasB]
12/8/10, 12:42 AM
#12

kan inte ens beskriva hur tacksam jag är för all hjälp och allt stöd jag får av min kära farmor!  Skrattande

Dasy
5/9/13, 9:06 PM
#13

Instämmer.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: