Annons:
Etikettträffpunkten
Läst 1428 ggr
Fireflies
2017-05-17 23:06

Söker nya vänner

Haj, är en kille och skulle vara kul att hitta någon att prata med. :) Inga ytliga vänner för såna fungerar jag inte särskilt bra med, utan mer djupare och rätt typ av personer.

Är introvert så fungerar bäst med andra som också är introverta antar jag. Däremot så är jag bara introvert med okända IRL, för i övrigt så har jag lätt för att öppna mej och är väldigt pratsam.

Gillar att diskutera det mesta och brukar alltid ha något intressant att prata om så länge det är någon som känns intelligent och intressant att prata med.

När det gäller intressen så är det ett stort plus om den andra personen gillar data/tvspel, typ gilla tillräckligt för att kunna spendera större delen av dagen på det. Spelar mindre roll vilken typ av spel. Gärna även gilla att titta på film och läsa serier. Jag har däremot typ redan läst det mesta som jag tycker är värt att läsa i världen, för har inga problem med att till exempel läsa nån manga på 1200 sidor på en och samma dag om den är bra, och har bra minne så är sällan värt att läsa om något. Svårt att hitta bra filmer jag inte redan sett med, för är rätt kräsen med det mesta. Väldigt selektiv med vad jag gillar.

Ganska viktigt att det är nån som gillar eller skulle gilla att vara ute i naturen med, för jag gillar att försöka få med andra att typ vara ute och tälta och sånt. Framförallt på sommaren. Men är rätt flexibel med det, huvudsaken är att den andra personen gillar naturupplevelser och att se vackra platser.

Behandlar alla exakt likadant, så jag tänker heller aldrig på sånt där med vänner eller partner eller sorterar in någon i fack, för det enda jag tänker på är hur mycket jag gillar någon, och det enda jag bryr mej om är att det är någon som jag trivs att prata med.

Ser det även som att alla står helt på noll i början, så att delade intressen och allt annat inte har nått större värde förrän jag lärt känna personen bättre, och att hur det fungerar till 100% beror på personkemin och hur lätt den andra personen är att prata med. Även väldigt viktigt med ärlighet och att kunna vara sej själv.

Är i övrigt tålmodig, tolerant och lojal och tror på att alltid behandla alla som förtjänar det så omtänksamt och vänligt som möjligt.

Annons:
thechris
2017-05-18 14:47
#1

Hur gammal är du??

reflec
2017-05-21 18:33
#2

Hej, är intresserad

Upp till toppen
Annons: