Annons:
Etikettensamhet
Läst 1662 ggr
reflec
4/26/17, 9:39 AM

Tjej söker kontraster

Jag är nyfiken som få Söker alla kön med antigen uppenbar ensamhet Eller kanske personen som uppskattar sin egen tid men kanske behöver en procent av vän? Jag gillar natur, är väldigt ivrig av mig aldrig stressad:) Har projekt som jag vill avsluta och mycket jag vill prova på Kultur är bra, individualitet och öppenhet Har omedicinerad samdiagnos idag. ASD / ADD, Mina diagnoser är viktiga santidigt som de är en presentation av min motor.

Annons:
2Sirius
3/14/18, 12:39 AM
#1

Vi kan skriva om du vill 👍 ☺

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Peter i Nrk
3/14/18, 6:51 PM
#2

Hej!

Jag har ingen bokstavskombination att visa. Ett tidigare X menade att jag hade ASD men har aldrig utforskat det. Men jag medicinerar mot depression och har så gjort i 20 år. Mår idag bra och jobbar som fan. Alldeles för mycket rent av. Saknar socialt liv. Från början stördes jag av det men inte så ofta idag. Jo kanske vid större högtider då man inte jobbar. Men som du skriver, jag behöver min egen tid, jag är van vid det.

Skall snart gå i pension (60) men känner mej ändå ungdomlig i sinnet även om jag får för mej att jag börjar se ut och låta gubbig :-).

Är intresserad av väldigt mycket. Teknik, psykologi, sexualitet, väder och vind, webbdesign, blommor & trädgård, foto, astronomi, radioteknik, datorer i allmänhet.

Väldigt problem- och lösningsinriktad. Jobbar just nu i stora projekt.

Gillar att leka med "what if" i tanken.

Men är i grunden väldigt barnslig och impulsiv, bara att jag lärt mej med åren att tygla detta :-).

/Peter

[nattlasse]
3/14/18, 10:18 PM
#3

36årig människa med ASD som bor ensam i en stuga mitt i skogen.  Saknar vänner/ socialt umgänge och minne.  Skriv om du vill veta något.

Upp till toppen
Annons: