Annons:
Etikettensamhet
Läst 706 ggr
[AprilFlickan]
3/12/17, 11:56 AM

Kippar efter andan

Pga många stora faktorer Yttre faktorer Senaste 7 åren speciellt Så har jag varit och är i kristillstånd "Red alert" läge Har gjort allt rätt Och fått proffesionell hjälp kring det som behövs Däremot är "ringarna på vattnet" Och konsekvenserna många och starka Och deras effekt fortsätter påverka mig Dagligen Jag är precis ovanför utan Hamnar unde utan Och tar mig upp igen Om och om igen Håller andan Vad händer om jag andras? Brutet jag ihop? Det får ej plats i mitt liv Då raseras ju ännu mer Jag är ej självmordbenägen mm Jag vill leva, andas Njuta och njuter av det lilla Är en positivt person Handlingskraftig Lösningsorienterad Ensamheten är en av effekterna Den dödar mig sakta, sakta Tankar? AprilFlickan

Annons:
[SofiaRouge]
3/25/17, 2:23 AM
#1

Hur mår du egentligen? Det låter som att du är väldigt driven och vill hela tiden komma framåt, även måendemässigt. Men det låter som att du inte har full kontroll på din situation just nu. Du får gärna skriva till mig om du behöver ventilera och bolla tankar med någon!

kim1980
4/1/17, 6:57 PM
#2

Hum är lärosak . Själv har jag både astma och ångest det är klurigt veta vilket är. Men börja få taktik på det så länge inte är varmt där jag är. Då tappar jag kontrollen totalt. Värmen är ond är så jag känner . Värmen skrämmer mig gör stor oro över mig. Jag valt den här vägen . För när ändå är svårt förstå mitt värme problem. Så är bättre ha av stånd till folk. Så kan inte på stå ensam livet på verkar mig negativ. Har djuren . Så mitt skrivande. Få tal telefon kontakter som är helt ok. Men är inte granne med den som förstår mest för det mesta. Men klart s barn var jag smula enmans för vill inte vara beroende av nått. Sen så fick vara mig själv . Jag hade behov av det. Samma då hade få tal som jag gilla vara med.. är med född energi kännare. Så känns det rätt då flyttar det på bara . Har aldrig låtit nån skada mig på gåvan punkterna. Har alltså aldrig tvivlat på det okända o förklarliga saker. Möjligt att det fyllt mitt behov. Men är även redo för annat också. Är livets önskan känna sig hel behöv glad harmoni mm. Hitta rätt folk. Men tills dess får man göra så gott det går .

Upp till toppen
Annons: