Annons:
Etikettjobbiga-känslor
Läst 1666 ggr
[something_good]1
1/20/17, 6:48 PM

Prata med någon/depression.

Hej jag mår så dåligt pga min depression mestadels, jag gör typ inget äter mest skräp då jag varken orkar tillaga något eller diska

ligger hemma det enda jag gör ibland är att gå ut

grejen är att jag knappt orkar mer, mitt dåliga mående tar över pratar med en psykolog ibland men dem prioriterar mig inte riktigt, jag tror inte dem fattar hur illa det är hur mycket jag än försöker sätta ord på det. det  känns som det är över för mig.

Har någon lust att skriva med mig om det? vore hjälpsamt kanske. Speciellt någon som själv förstår/kanske har egen erfarenhet.

Annons:
Gadota
1/20/17, 6:57 PM
#1

Hej, jag är i en väldigt liknande situation, har även ångest och socialfobi(eller början på det iallafall). Jag ska träffa psykolog nu på måndag för första gången och hoppas att det kan hjälpa.
Jag kan mycket väl prata med dig om du vill, har rätt mycket erfarenhet både från mig själv och från andra familjemedlemmar.

[something_good]1
1/20/17, 7:30 PM
#2

Gadota, kan jag skriva privat till dig?

Gadota
1/20/17, 8:53 PM
#3

Ja absolut, skriv på:)

Gravedigger
1/30/17, 12:08 AM
#4

Hej Jag har många års erfarenhet av depression och ångest! Delar gärna med mig av mina erfarenheter och hur jag gör för att orka fortsätta… Det är tungt att vara ensam men om man delar så blir det lite lättare! Skriver gärna med dig om du vill?

[something_good]1
1/30/17, 1:56 AM
#5

ja tack

laiinadp
2/2/17, 7:05 PM
#6

Om du vill så får du gärna skriva till mig! Har själv depression och får ingen riktig hjälp från vården. Kan vara skönt att skriva av sig till folk ibland. Jag lyssnar!

Hjärta

Annons:
SnowFalling
2/3/17, 4:39 AM
#7

Something_good jag har försökt skriva till dej men får bara felmeddelanden hela tiden…

melonglass
2/4/17, 10:27 PM
#8

Hej, jag är också fast i en depression. 
Skicka ett pm om du vill prata, stötta och peppa

love-child
2/27/17, 5:11 PM
#9

Vet hur det är, har varit så nere man bara kan komma. Vet än idag vad som hjälpte mig upp. Kändes som att jag simmade  med näsan strax ovän vatten och att jag fick kämpa för att överleva. Ångest är det värsta som finns. Kommer in i detta tomrum emellanåt. Jag har som tur är barn som får mig att kämpa vidare. Du får gärna skriva till mig med. Ibland hjälper det att bara få skriva/prata av sig med någon. Hoppas att du hittar någon (om inte mig) som kan stötta dig igenom detta. Kramar till dig

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Isaleex
4/20/17, 2:15 AM
#10

Jag har funderat över depression. Om det kan vara det jag har. Jag vet inte riktigt, känner att jag behöver någon att ventilera med. Vill du ha någon att skriva med, vad det än kan tänkas vara om det så bara är om vädret. Så får du mer än gärna skriva till mig.

Upp till toppen
Annons: