Annons:
Etikettertips-rådvärmland
Läst 3763 ggr
[Malin28]-4
12/27/16, 11:48 AM

Hitta nya vänner i Karlstad

Hej jag är en tjej som försöker hitta nya vänner. Men vet inte vart jag ska leta och och hitta vänner har försökt på en sida som heter tjejkompis.se men är inte många som Bill höra av sig till mig. Nu börjar fundera på hur jag ska göra för att få kontakt med folk? Och få nya vänner snälla nån som kan ha idéer hur jag ska göra?

Tråden är från 2016 och användaren är borttagen. Tråden låses
// Sajtvärd Tismon

  • Redigerat 3/22/22, 1:42 AM av [Tismon]
Annons:
[Malin28]-4
12/27/16, 3:31 PM
#1

Snälla ni hjälp mig med tips på vart man kan hitta nya vänner är så trött på att ingen hör av sig till mig så snälla hjälp mig

RödPanda
12/27/16, 9:41 PM
#2

Om du vill hitta vänner var som helst i landet över internet så ger jag rådet att skriva till några själv och inte bara vänta på att någon vill skriva till dig. Som i Söker-vänner tråden. Skriv till någon! Så har jag fått kontakt med två bra vänner :) Har skrivit till fem olika personer så och bara en enda svarade inte. Två blev bra vänner och en lite bekant. Den sista var ute efter en flickvän och det var jag inte intresserad av att bli. Det är inte så farligt, det värsta som kan hända är att dom inte svarar. Och det dör jag inte av :P Vill du har vänner mer där du bor skulle jag föreslå att hitta nån grupp som träffas lite regelbundet. Stick-cafe, spelkväll, kanske nån kvällskurs… Och väl där försöka vara social. Att vänta på att nån ska ta kontakt har aldrig fungerat för mig. Lycka till!

[Malin28]-4
12/28/16, 10:28 AM
#3

Jag sitter inte och väntar direkt utan försöker få kontakt med folk men knappt ingen som svarar.

RödPanda
12/28/16, 6:06 PM
#4

Bra :) Då kanske du får tänka på hur du presenterar dig och så… Vill man nåt väldigt gärna är det lätt att verka desperat och det är inte så trevligt för folk runt omkring. Sen får man komma ihåg att det krävs tålamod för att få nya vänner…

[Malin28]-4
12/28/16, 6:39 PM
#5

Jag skriver att jag är en tjej på 27 år som söker vänner att umgås och att jag gillar att hitta på saker så är inge otrevligt. Och jag skriver om jag låter intressant så får dom gärna höra av sig

Riesen
12/29/16, 12:53 AM
#6

Facebook grupper brukar väl fungera bäst antar jag. Brukar nästan alltid finnas regions specifika hitta vänner grupper.

Annons:
S
11/26/21, 6:15 PM
#7

Hej jag är en 34 åring som sitter ofta hemma och tänker ingen kan bryr sig om en annars en sprallig, social, omtänksam och stilig kille som älkar träning som går ofta och tänker varför ingen hör av sig så hoppas vi kan spendera timmar i mejl eller telefon som jag älskar prata i och bor en bit nerför Karlstad

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: