Annons:
Etikettträffpunkten
Läst 1799 ggr
thechris
2016-10-30 16:27

Söker vänner i Göteborg

Problemet är att jag är väldigt blyg och tystlåten. I början i alla fall. Har haft olika vänner mellan 1an och 5an. Sen hade jag hade två stycken vänner som jag var med väldigt ofta i 6an till 8an. Det var ingen anledning eller något men, vi bara slutade träffas och det var det. Nu ser jag dom inte i skolan ens eftersom jag börjat gymnasiet (andra året), och jag har inte lyckats skaffa några vänner i min klass heller. Som sagt, jag är tystlåten. Jag hänger med dom på raster och så, men säger oftast inte ett ord om jag inte blir frågad något. Plus, dom är de typer som festar och dricker. Tycker inte ner på dom för det, men inga jag skulle vilja hänga med utanför skolan bara, eftersom jag inte gillar sånt. Så jag heter Chris och jag är 17 år. Jag har inga speciella intressen vilket är också en av anledningarna till att jag är ensam. På fritiden så kollar jag på serier jag följer, tränar eller skrollar runt på nätet bara. Så jag är väll upp för det vanliga, hur cliché det än är: Promenad, bara gå på stan, bio osv. Bara "hänga" som kortfattat. Gärna folk runt 14 - 19. Kön spelar ingen roll. Skicka bara ett PM, eller ditt kik användarnamn om du har det.

Annons:
Thotis90
2016-11-04 10:26
#1

Om du är aktiv på facebook finns det en grupp som heter Skaffa nya vänner i Göteborg. Det kanske kan vara ett alternativ för dig?

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

thechris
2016-11-07 15:11
#2

Gick med, men det verkar inte vara någon som accepterar.

Upp till toppen
Annons: