Annons:
Etikettträffpunkten
Läst 1865 ggr
Ensamkille
10/6/16, 3:48 PM

Så ensam inga vänner / kärlek

Jag är en mullig kille på 35 år som bor i södermanland som känner mig otroligt ensam på dagarna, jag har otroligt dåligt med vänner så kommer aldrig ut och får hitta på någonting osv. Jag jobbar på dagarna annars som vaktmästare dock inom kommun ( kommun jobb ) pga mitt funktionshinder.

Pga mitt funktionshinder så känner jag mig inte vidare älskad, jag har en otroligt fin insida men många som endast går på utsidan av någon anledning.

Finns det någon ensam själ någonstans som inte skulle ha någonting emot vänskap samt träffas osv,

Är även singel sedan några år tillbaka

  • Redigerat 3/23/22, 11:15 AM av [Tismon]
Annons:
mangemani4
10/6/16, 4:05 PM
#1

man ska aldrig se sitt funktionshinder som någon ursäkt till att hindra och förstöra ens liv. jag själv har asberger, i början grov, men efter hjälp, mild, men jag har aldrig sett det som något problem, trotts det faktum att vissa andra automatiskt tror att det är ett problem för mig.

vill du ha vänner så har jag en lysande ide för dig, skaffa dig en hobby, en hobby som mycket folk håller på med. jag håller på med modellbygge/tennsoldater och andra historiska/militära saker. innan hobbyn hade jag 2 vänner, men nu, tack vare hobbyn så har jag en hel del bekanta och ett relativt stort kontaktnät. nu är jag personligen egentligen en ensamvarg, har tyckt att 2 vänner är mer än vad jag egentligen behöver, men det är ändå kul att kunna prata, umgås med likasinnade, kanske inte i vänskapssyfte, utan men i hobbysyfte. 

nu har jag ingen aning om hur du är och hur du resonerar eller vad du har för funktionshinder, men vill du ha vänner så är detta något som jag kan rekommendera, välj nått som du har ett intresse för, dyk in i nått forum som håller på med just detta, kommentera och visa ditt intresse och sedan är snöbollen i rullning.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Upp till toppen
Annons: