Annons:
Etikettensamhet
Läst 3879 ggr
lövsångare
2016-05-09 21:20

Stöter bort människor

Varje gång någon visar intresse för mig gör jag allt för att försöka få det att fungera, men efter ett tag blir jag osäker och får för mig att personen i fråga inte alls gillar mig utan egentligen bara tycker att jag är jobbig. Börjar då stöta bort personen vilket slutar med att jag alltid är ensam. Vet inte ens varför jag gör så här, vill ju ha vänner och förhållanden. Jag vill inte vara "för mycket" utan tror att personen behöver utrymme. De har i princip alltid varit så här, så länge jag kan minnas… När det kommer till klasskamraterna blir jag också osäker och vågar inte prata, av rädsla för att de ska uppfatta mig som konstig eller för "på". Vad ska jag göra?

Måne If it wasn't for this music, I don't know how I would've fought this. Måne

Annons:
Blueberry95
2016-05-09 21:32
#1

Låter precis som mig. Önskar att jag kunde ju några tipps och råd, men undrar själv varför det blir så… Det du skev med att vara för mycket är exakt så det känns för mig med. Fast jag vet igentligen att det inte är så, det är så frustrerande. Hur gammal är du? :) Är själv 21 och problemet har följt med från skolan till jobbet…

lövsångare
2016-05-09 21:34
#2

#1 Jag är 17 år.

Måne If it wasn't for this music, I don't know how I would've fought this. Måne

frejaspluto
2016-05-09 21:55
#3

Såg detta inlägg hoppar in här, jag är inte ensam jag har många kompisar mkt släkt tyvärr, ( man får aldrig vara själv) men har varit ensam , liten outsider. Runt hela tonåren till myndig. Sen blev jag gift och skaffade familj. Jag tror för det första man ska inte bara försöka i situationer , försöka vara en bra kompis? För vaddå? Är du där för att du har cigg? Kan köpa ut alkohol? Ha en snygg syskon typ en skitsnygg storebror som alla vill ha uttnyttjas av det ( flertal syskon) göra nåns läxa för att passa in i gänget, börja tjuvröka?, har gott om pengar, ? Vad gör ni för att ni gör det där lilla extra? Ni träffas och frågar om situationer ? Sitter ni bra vill ha ngt och dricka? , vill ni ha ngt och äta ni är för på , sitter och oroar er för mkt, dvs, Hur eran kompis har det

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

lövsångare
2016-05-09 22:12
#4

#3 Jag förstår inte vad du menar…

Måne If it wasn't for this music, I don't know how I would've fought this. Måne

IaMiaMaria
2016-05-09 23:12
#5

Jag känner igen det där och då är jag 30, jag kan ofta känna eller kanske få för mig att folk umgås med mig bara för att vara snäll. Inte för att de egentligen vill och då känner jag att jag inte vill umgås med dom och stöter bort dom ist.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

frejaspluto
2016-05-09 23:31
#6

#4, Jag menar vad gör du för att passa in i gänget? Vad gör du för bli en bra kompis ? Att du försöker prestera hela tiden och folk går därifrån och du undrar varför…. Gör du nått utav dom sakerna som jag skrev? Vara för snälla typen som kan ge bort pengar för att vara snäll.ge cigg mm.

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Annons:
frejaspluto
2016-05-09 23:33
#7

#5. Jag var där runt tonåren jag är över 30 år nu… Skitjobbigt… Men nu är det tvärtom 😊

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Thotis90
2016-05-10 11:46
#8

Jag var likadan för inte så länge sedan, men så bestämde jag mig bara en dag för att jag inte längre skulle vara så och idag är min kommunikation bättre än någonsin. Jag säger till så fort jag undrar över någonting eller har en dålig tanke.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Upp till toppen
Annons: