Annons:
Etikettensamhet
Läst 1780 ggr
stinis55
4/16/16, 9:43 PM

Så ensam.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag känner mig så sjukt ensam och som att jag inte har en enda riktig vänn ibland. Jag söker folk som kan snapchata/kika/smsa med mig. Jag är en tjej som är 13.

Annons:
IaMiaMaria
5/6/16, 2:35 PM
#1

Jag som är gammal iaf jämfört med dig rekommenderar dig att finna vänner irl, hitta nån sport, hobby eller nåt du tycker är kul där du kan finna vänner som tycker om samma saker som dig.

Att finna vänner på nätet är alltid riskfyllt, man vet inte om de är vem de säger sig vara. Finns många "snuskgubbar" som vill vara vän med en ung tjej som dig.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Denna kommentar har tagits bort.
[strutter]
5/17/16, 6:55 AM
#3

#2

Vad i hela världen menar du med "Även om hon har grisnäsa…" ?

Får man skriva vad som helst här?

[T-Johan]
5/20/16, 8:46 PM
#4

nja egentligen inte Men vi dömer inte för snabbt. Där jag är uppvuxen har vi ett betydligt mer grovt och vulgärt språk. "Grisnäsa" ska nog inte tolkas som "tryne". Utan står säkert för "något ovanligt", "något i ögonfallande och avvikande".

[strutter]
5/21/16, 2:59 PM
#5

Förlåt. Var inte meningen att vara dum IaMiaMaria.

Skribenten  var tydligen fullt medveten om att han/hon hade gått över gränsen…

Flöffo
6/19/16, 10:52 PM
#6

Förstår ingenting av kommentarsfältet. 🤔 Så länge man är försiktig tycker jag inte det är någon fara att ha vänner på nätet. Om du fortfarande söker någon att skriva med TS, så får du gärna PM:a mig så kan jag skicka min kik, jag har tråkigt och skulle gärna vilja prata med någon )

//Flöffo

Annons:
Upp till toppen
Annons: