Annons:
Etikettensamhet
Läst 712 ggr
Tullabulla93
2016-02-10 21:22

Ensamhet känner mig tom .

Hej eller hur nu man ska börja .. Jag är en glad tjej på 23 år och har alltid haft folk runt mig i skolan och även i jobbet fr tre första åren där ja nu då har en fast anställning. Och för nästa ett och halvt årsen började mitt liv förändras, jag vet inte om jag hör fel eller helt enkelt att folk inte gillar mig eller min personlighet eller så har jag dragit mig mot fel människor tror alltid att allt händer av en mening. Jag har en underbar pojkvän som är min bästavän han kan ja alltid räkna med. Men jag och tjejer kommer inte överens saknar en tjejkompis en bästavän som är tjej… Har alltid kommit överens med mina kollegor men vi har fått in nya tjejer och de känns som alla har vänt sig mot mig medan ja då har varit den som stött och att get get och så får man inget tillbaka så jag började köra mitt egna reas. Så får jag hör att hela arbetslaget tycker Ja är bossig men vet ej om de stämmer för EB kollega som kommit in gillar inte mig säger även att chefen har favoriserat mig men har varit där i fem år jobbat mig upp där ja är. Blir så ledsen så jag har börjat kolla efter nytt jobb ja vill inte vara kvar gör de känns som alla prata om mig. Undrar om någon känner igen sig vill ha någon att prata med och förhoppnings viss lära känns nya vänner. 😊

Annons:
[Crystal93]
2016-02-10 22:06
#1

😉Känner igen mig i det du skriver.. min man va också min enda vän, men nu när inte ens han finns kvar, så började jag fokusera mera på mig och mitt liv.

Upp till toppen
Annons: