Annons:
Etikettträffpunkten
Läst 1447 ggr
lillapuss
2016-01-31 02:28

nya vänner

Jag längtar efter möten med jämnåriga kvinnor. Jag är snart 60 år, känns inte så och ser inte ut så, yngre!! (med lite hjälp…)  Livet är inte oändligt längre och med den insikten vill jag leva intensivt.  Intensivt är för mig lärande, mer kunskap, fördjupad kunskap ,insikt, att utvecklas, bli vis. För att uppnå detta lyckotillstånd läser jag mycket fr a historia och romaner av t ex Nobelpristagare och Salman Rushdie. Som äventyrslysten och nyfiken vill jag hitta någon att resa med, jag vill bl a tillbaka till Indien, landet där man kan sätta sig på en stol på trottoaren och bli underhållen enbart av att iaktta nuet på gatan.

Jag blev läkare men är i själva verket kostnären som inte blev konstnär, jag skapar i tyg, färg o trä. Den som trivs i mitt sällskap har själv ett rörligt intellekt i utveckling, spontan, glad har humor, en lojal vän, en bildad ärlig person med integritet, modig, barnslig med glimten i ögat, lekfull, känslig, mogen med en känsla av brådska att ta vara på resten av livet.

Jag bor i Stockholms innerstad, har två välartade vuxna barn,  är särbo med en man och jag år fri att resa när  jag vill och jag har råd inom rimliga gränser.

Annons:
Upp till toppen
Annons: