Annons:
Etikettensamhet
Läst 886 ggr
blygisen
1/3/16, 12:14 AM

Tänkte presentera mig

Hej! Jag är ganska ny på detta forum och tänkte därför presentera mig lite. Jag är en tjej på 38 år som bor utanför Uppsala. Jag är en lugn och snäll person som är ganska blyg och tyst. Därför är jag också rätt ensam. Skulle gärna vilja hitta några nya vänner.  Hoppas på att finna några här! Nu vet ni lite om mig iallafall. Ska bli kul att se vad detta forum är för något och vad det kan ge mig. Ha det bra allihop!

Annons:
Tourette_Mannen
1/3/16, 3:51 AM
#1

Min egen erfarenhet av detta forum är att det suger om man vill skaffa vänner.  Jag skrev till en person här som faktiskt skickade pm till mig först men personen svarade inte, varför skriva till någon om man inte har för avsikt att svara liksom?

Men du som är kvinna har säkert större chans att knyta kontakt för en del män kommer säkert vilja bli "vän" med dig.

[Ändrade inlägget då det inte är OK att kalla varann vad som helst. /mod.]

-Aida-
1/3/16, 8:24 PM
#2

Välkommen, om du inte tittat in på Vänskap iFokus ännu så rekommenderar jag det starkt.

[T-Johan]
1/3/16, 9:45 PM
#3

Välkommen Det är bara att skriva. Brukar alltid var någon som kan svara. Skriv om vad Du känner för, vardagen tex. Något som berört Dig osv. Sjukdomar och nojor, kort sagt, sågat som hör livet till bland oss ensamma.

Upp till toppen
Annons: