Annons:
Etikettifokus-info
Läst 1448 ggr
Thotis90
8/30/15, 10:49 AM

Ny medarbetare

Hej allihopa! 

Jag heter Louise och har idag blivit invald att bli medarbetare här på Ensamhet. Det ska bli spännande och jag hoppas att ni kommer trivas bra med mig.

För egen del har jag under nästan hela mitt liv känt mig ensam då jag blev mobbad under hela min uppväxt och jag lärde mig därmed att leva ensam. Med åren har jag haft svårt för att få vänner då jag helt enkelt inte vet hur man gör. Det enda som har fungerat är kärleksrelationer, men vänner hade jag gärna haft. 

Allmänt om mig: Jag är 25 år och bor i Dalarna tillsammans med min fästman och våra kaniner, jobbar som elevresurs t.o.m. januari -16, studerar engelska för att bli behörig till universitetet, är fotograf och älskar träning.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Annons:
Skorpion76
8/30/15, 10:59 AM
#1

Välkommen och lycka till!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

fiafia89
8/30/15, 4:22 PM
#2

Välkommen!

Du är inte ensam om din "situation" eller vad man ska kalla det,  som om jag skulle skrivit det själv.

SnowFalling
8/31/15, 5:15 AM
#3

Jag känner igen mej mkt i det du skriver om ensamhet och vänner, jag har det svårt helt enkelt att veta hur man gör, social fobi, vet inte hur jag ska hantera möten och det skapar ångest, Välkommen.

Jess89
8/31/15, 4:33 PM
#4

Kul med en ny Medarbetare och ett stort lycka till!

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[T-Johan]
8/31/15, 5:09 PM
#5

Kul kul -> Häng på!

felle-j
8/31/15, 8:33 PM
#6

Välkommen hit!

Annons:
kalltkaffe
9/4/15, 7:49 PM
#7

Välkommen! ^^

Upp till toppen
Annons: