Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1031 ggr
[AmandaBorg]
8/1/15, 11:05 PM

Någon som vill prata?

Hej,

Jag heter Amanda och blir snart 22 år (i september). Jag bor med min sambo Micke och vår yorkshireterrier Doris. Snart blir vi även huskattägare. Om jag fick bestämma skulle vi även vara fågelägare, ormägare, kaninägare, fiskägare och alla möjliga olika slags djurägare. Som ni kanske förstår så gillar jag djur. 🤪

Jag jobbar som personlig assistent men drömmer om alla möjliga andra olika yrken. Det jag har snöat in mig på just nu är inredare och homestagingkonsult. 

Förutom djur och inredning så gillar jag det mesta där man får vara kreativ, som pyssel, teckning och hantverk. Andra saker jag gillar är att baka och laga mat, karuseller, The Sims, miniatyrer och dockskåpspyssel, en hel drös med TV-serier, naglar och smink, shopping, loppisar och 1000 andra saker som jag inte kommer på nu och som jag nog inte ens har upptäckt än. 😃

Jag har några få ytliga bekanta och några få nära vänner. Men väldigt ofta känner jag mig ensam och utanför, trots att vi hittar på saker då och då. Jag skulle så gärna utöka min vänskapskrets och träffa folk som jag har mer gemensamt med. Men jag vet inte vart jag ska träffa dem. Min sambo har inte heller speciellt många kompisar så därigenom träffar man ju inga nya.

Annons:
[AmandaBorg]
8/1/15, 11:15 PM
#1

Jag tycker om att festa också, både krogen och hemmafester är roliga!

Record
8/2/15, 10:17 PM
#2

??????  Prata? funkar inte. 😂

Väljer mina samtalspartner via telefon. 😊

[AmandaBorg]
8/2/15, 10:27 PM
#3

#2 Stackare, har du tappat talförmågan?

[T-Johan]
8/3/15, 11:23 AM
#4

Det är nog många som "vill" prata. Men den socials biten är ingen självklar sak för alla. Det finns alltid en bakgrund till varför man är ensam. Din fråga och initiativ är berömvärd, Amanda, säger vi som varit med i svängen en tid. Häng gärna kvar här på Ensamhet. Vi behöver människor av Din sort.

Record
8/3/15, 3:25 PM
#5

#T-Johan

Kan du inte visa vad du sett o hört när du varit med i svängen så länge? 😃

Ja Linnéa !

[AmandaBorg]
8/3/15, 3:30 PM
#6

#5 Vill du vara så vänlig och sluta kommentera mina trådar, Record.

Annons:
[T-Johan]
8/3/15, 6:10 PM
#7

Record, om du inte kan tillföra tråden och Ensamhet något seriöst, vill vi nog att du håller dig vid sida av.

Upp till toppen
Annons: