Annons:
Etiketthälsningar
Läst 1105 ggr
[Tuulikki]
7/18/15, 8:20 PM

Lördagkväll 18/7

Hejhej, vad hittar ni på ikväll? Hur är läget?

Själv surfar jag runt lite. Är så sugen på att skaffa en katt till! Såg en nyss på fejjan men hon blev såld på 2 röda. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Sambon jobbar inatt så jag hoppas jag somnar tidigt så jag slipper känna mig så ensam. Tyvärr är sömnmedicinen slut och jag hann inte hämta innan apoteket stängde idag. Typiskt! Men i det stora är det helt OK med mig :)

Annons:
[T-Johan]
7/19/15, 9:55 AM
#1

Jag lyckades få igen dom blå tidigt. Så jag missa tråden totalt. Annars är det en lugn härlig sommar helg. Fint väder, en trave bra böcker och god mat i kylen.

[Tuulikki]
7/19/15, 7:12 PM
#2

Vad skönt att somna tidigt. Själv var jag uppe till 4-5, jäkla sömnproblem.

Låter som att du haft en härlig helg!

[T-Johan]
7/20/15, 4:24 PM
#3

Ja tack Sofisen, man ska väl inte klaga. Just nu är det inge fart någon stans. Men jag hoppas augusti ska bli fint bad o strand väder. Då blir det att ta tillflykten till nordöstra sida på Öland under dagarna. Men att inte "slockna" som man ska kan nog bli drygt. Man får väl hoppas att inte samhället ställer krav på Dig så att sömnlösheten blir en börda. Kraven på den enskilde medborgaren ökar mer och mer. I tackt med att skattemedel måste ransoneras. Men hurvi än vänder på det får vi vara glada att vi inte bor i Grekland.

[Tuulikki]
7/20/15, 7:21 PM
#4

Åh vad härligt. Öland är fint. Håller tummarna för vackert väder!

Ja det är inge kul. Jag är ju sjukskriven så jag har inga krav på att passa tider eller liknande, jag får schemalägga de flesta mötena själv.

Ja verkligen, jag och sambon planerade att åka dit men det vill vi absolut inte längre. De planerna la vi på hyllan ganska snabbt.

Upp till toppen
Annons: