Annons:
Etikettdin-historia
Läst 940 ggr
Anonym
Anonym
7/7/15, 11:45 PM

Min historia (korrt)

Min historia för att göra den kort och lite poetiskt:

Mamma och pappa drack

Dem sluta när jag var 11, men vad slog slint i mitt huvud under den tiden?

för att från att vara vad samhället klassar som normalt blev jag raka motsatsen

jag grät, jag skrek, jag slog sönder saker. Vart kom min ilska ifrån? jag vet inte idag än.

Som 14 placerades jag på ett internat ett slags behandlingshem 

Pappa bar mig in i bilen och släppte in mig i en ny värld

där personaler var substitut för föräldrar där jag saknade att ha en bror och en syster

där maten serverades klockan 17.00 varje dag och det skulle vara släckt i rummet klockan 20.00

när skulle jag få åka hem?

aldrig, för därefter åkte jag bara runt från hem till hem. men aldrig HEM.. inte till mamma och inte till pappa.

Då förstod jag vilken kärna dem vart, utan dem var jag förvirrad jag började vara elak mot mig själv

Självskadebeteende jag ville leva men jag ville inte stå ut med daglig ångest.

Jag gjorde allt i min väg för att fly mig själv för en stund, för att komma undan från smärtan.

Sen blev jag stor och vuxen, jag lärde mig en viktig sak. Att ingen annan kommer kunna 100% rädda dig från din smärta

utan mycket av jobbet måste man göra själv.

idag är jag vuxen och sliter fortfarande med min ångest, känslan av att vara påväg att dö fast man inte är det

känslan av att vilja dö fast man egentligen vill leva.

Men livet blir bättre det sa dem när jag var liten och trodde dem inte, men tro mig det blir bättre!

VILLE BARA SKRIVA AV MIG- så inga ohyfsade kommentarer tack:)

Annons:
[Jerry Tyfting]
7/8/15, 12:01 AM
#1

Jag förstår. Jag har inte varit med om den exakta händelsen men jag förstår fortfarande känslorna inom ångest med mera. Mina egna föräldrar mådde väldigt dåligt själva så i min egen uppväxt så kunde dom inte ge mej den kärlek ett barn behöver. Ha i tanke att det finns människor som förstår dej. Denna kommentar är beviset på det. Du är modig som delade med dej och jag önskar att alla vore lika öppna och ärliga som du.

Upp till toppen
Annons: