Annons:
Etikettundersökningar-frågor
Läst 1203 ggr
[Tuulikki]
2015-07-04 01:41

Vad säger ni...?

…vill ni ha en ny Sajtvärd..?

Annons:
VildaVittra
2015-07-04 01:50
#1

Är detta pga vad den där bråkstaken skrev häromdagen så tycker jag du ska strunta i honom.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Tuulikki]
2015-07-04 02:05
#2

Nejnej, honom har jag inte sett här inne. Jag har varit medis här innan och har funderat lite från och till om jag vill ta över eller inte.

felle-j
2015-07-05 09:39
#3

En ny Sajtvärd tycker jag skulle passa bra här. 🙂

[T-Johan]
2015-07-06 13:08
#4

Om den nuvarande värden inte kan/känner för att engagera sig i "Ensamhet" så vore det bra om någon annan tar över ansvaret. Får jag vädra mina personliga åsikter tycker jag Sofisen har många bra kvaliteer. Mycket gott omdöme för var som är lämpligt att skriva här på "Ensamhet". Och hon har "skin på näsa", och kan säga ifrån när så behövs. Den sociala biten får vi alla ta ett ansvar för. Och orsaken till de är att det är ett så stort området att ingen enskild ensamt ha så stor kompetens.

[Tuulikki]
2015-07-07 07:50
#5

Nu har jag skickat ett mail till grabbarna.. Så vi får se hur det går! Kan ju ta ett tag iom att de också ska få ta lite semester🙂Men jag håller tummarna iaf, tror det kan gå bra!

Kul att höra T-Johan! Det värmer🌺

Upp till toppen
Annons: