Annons:
Etikettanhöriga
Läst 1241 ggr
Anonym
Anonym
2015-06-25 18:08

Tack vare ifokus.

Jag kommer ej ihåg vart jag postade det första inlägget om det var på psykologi eller på ensamhet men jag vill berätta.

I december skrev jag ett inlägg att min pojkvän inte svarade på samtal eller när man ringde på hans dörr, jag var osäker på om jag skulle ringa 112 då han lika gärna kunde sova eller inte orkat svara bara men med motivation av er på iFokus ringde jag och det var i sista stund för läkarna sa att hade han legat i någon/några få timmar till hade han inte levt! han hade tagit en stor överdos med piller och druckit sig riktigt full. Ambulansen fick ta honom till intensiven där dem inte visste om han skulle överleva han låg i koma i respirator men vaknade efter någon vecka och hade tappat bort sin röst och kunde knappt gå så fick rullstol. Nu nästan 7 månader senare är han nästan helt fullt återställd. Vet inte vad jag skulle gjort om han inte levt! tänk om jag somnat den där natten när jag tvekade om jag skulle ringt efter hjälp, den tanken har gett mig panik. 

Ville bara berätta & skriva av mig. ❤️

Annons:
VildaVittra
2015-06-25 18:12
#1

Vad skönt att det har gått bra för er, kommer ihåg den tråden.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Juel70]
2015-06-25 18:13
#2

oj det var verkligen tur! Vad var det som fick dig att ringa 112? Kände du att något var fel? 

Min pojkvän dog december 2007.

Anonym
Anonym
2015-06-25 18:16
#3

#1 Minns dig med. Usch, traumatisk upplevelse! jag grät oavbrutet hela tiden när han låg i respiratorn och läkarna ser sådär bistra ut när man frågar om han ska överleva!

#2 Jag mådde dåligt hela dagen han svarar ibland inte vi har vart ihop i flera år, men denna gång var oron så staark behövde bara lite push från dem från iFokus så ringde jag efter hjälp! får jag fråga hur din pojkvän dog? usch vad hemskt! 😢 beklagar sorgen.

[JeanetteK]
2015-06-25 18:22
#4

Så skönt att höra att det gått bra. Usch vilken upplevelse. Vilken tur att du följde din magkänsla. 

#2 Beklagar verkligen💔

[Juel70]
2015-06-25 18:57
#5

#3 Ja du får PM mig om du vill, så kan jag berätta.

#4 Tack 🌺

Upp till toppen
Annons: