Annons:
Etikettanhöriga
Läst 1240 ggr
iFokus
2015-05-18 08:00

Vill du bli ny sajtvärd?

Hej!

Den här sajten saknar aktiv Sajtvärd. Om du är intresserad av att ta över som Sajtvärd och utveckla sajten efter dina önskemål är du välkommen att ta kontakt med oss på iFokus. Berätta då gärna lite kort om dig själv och vad du skulle vilja göra med sajten i framtiden om vi låter dig bli värd.

Maila oss på info@ifokus.se så svarar vi så snabbt vi kan.

Vänliga hälsningar,
Killarna på iFokus

Annons:
[Tuulikki]
2015-05-18 16:04
#1

Jag har inte tid att ta över sajten helt, men om någon vill det och känner att de vill ha hjälp ställer jag absolut upp på att vara Medarbetare. Har varit det tidigare här inne och jag tror folk var nöjda med mig :)

[Tuulikki]
2015-06-15 20:32
#2

Jag puffar upp den här tråden då jag tror sajten skulle må bra av en ny Sajtvärd :)

[T-Johan]
2015-06-15 21:12
#3

Det är väl alltid bra att röra om lite i grytan. Om man kan göra det på ett snyggt sätt, så att ingen känner sig kränkt, är det utmärkt.

[Tuulikki]
2015-06-16 00:12
#4

#3 Du har inte lust att ta över sajten själv T-Johan? :) Du skriver alltid så fint här

[T-Johan]
2015-06-16 09:12
#5

Nää…det kan jag inte. Man blir för splittrad. Håller på att "skala ner" mycket av mina aktiviteter. Jag är precis anmäld som volontär projektör i "byggsvängen". Sen undervisar jag i matte och fysik, elever med särskilda behov. Hobby musiker och spelar offentligt en gång i veckan. Sen ska man hinna läsa, just nu är det en tegelsten i metallurgi, "koka metaller". Få se på vilken planet jag landar. Det är så mycket som är kul och så mycket som är ogjort.

[Tuulikki]
2015-06-16 14:28
#6

#5 Jag förstår precis, full rulle här med :) Det är jättebra med så mycket aktiviteter ^^

Annons:
[T-Johan]
2015-06-16 15:07
#7

Man måste vara engagerad, nr1. Sen är det som Du säger tiden nr2. Men sen när dom bytte till ny programvara så har det varit mycket svårt med det tekniska. Hade svårt att logga in, kunde inte starta en tråd osv. Jag vill intåg vara beroende av den senaste tekniken. Blir det en ny förändring, kan man lätt hamna med skägget i brevlådan.

[Tuulikki]
2015-06-16 19:05
#8

Jag funderar på att ta över sajten själv men måste lära känna den lite bättre först och jag har en del att göra inne på ångestsjukdomar. Vi får se helt enkelt! 

Hade gärna ställt upp som Medarbetare som sagt, om någon nu vill ta över.

[T-Johan]
2015-06-17 08:35
#9

Om vi skippar "Ordlek" och andra liknande trådar och sätter fokus på "Enamhet", så är det stort ämne. Det finns mycket att läsa in sig på. Tar man begreppet "orsak och verkan" så är ensamhet ; " verkan" och "orsakerna" många många. Samtidigt gör man en god gärning om man bara finns här på Ensamhet som "lyssnande medmänniska". Själv kommer jag nog poppa upp här på Ensamhet lite nu och då, beroende på omständigheterna. Hoppas det går bra för Ensamhet framöver.

Skorpion76
2015-06-19 05:44
#10

Jag tar gärna över om jag får.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Tuulikki]
2015-06-19 14:43
#11

#10 Kul! Som sagt ställer jag gärna upp som medis! Har varit det här förut :)

[T-Johan]
2015-06-19 15:06
#12

"Har varit det här förut 😀 " Det minns jag och det gjorde Du bra, Sofisen. Vet inte riktigt vad som hände når alla nedisar försvann.

[Tuulikki]
2015-06-19 15:07
#13

#12 Jag blev "utkastad" helt utan förvarning :/ det är därför jag inte skrivit här nånting, för jag visste inte om jag fick "störa" för sajtvärden.

Annons:
[T-Johan]
2015-06-19 15:28
#14

Ja något lite små skumt var det. Jag fatta ingen ting, för jag såg Dig som en positiv tillgång för Ensamhet. Kul om Ni kan bli ett nytt 'radar par'. Jag tror inte det ska vara några problem. Och Du är ju 'gammal i gården' och har seglat för. Roligt!

Upp till toppen
Annons: