Annons:
Etikettensamhet
Läst 4236 ggr
lilleman68
4/1/15, 6:06 PM

Söker vänner, gympolare, reskompis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten ensam kille söker vänner. Vore kul med en gympolare, jag styrketränar 4 ggr i veckan på Nordic Wellness. Jag började ett nytt liv med ny kropp och boostad självkänsla för drygt ett år sedan. Förr: blyg, tillbakadragen, socialt isolerad, ensam, låg självkänsla, låtsashetero, singel, mullig/tjock… idag: social, pratsam, rastlös, äventyrlig, nyfiken, god självkänsla, nyutkommen som gay, singel, smal/tränad, ensam, socialt isolerad. Jag vill bryta ensamheten och den sociala isoleringen och få utlopp för mitt nya jag. Jag söker vänner att styrketräna med, resa med, fika med, snacka med, sporta o löpträna med, festa med, se på film med, gå på teater med, prata samhällsfrågor och livsfrågor med. Jag är 46 år, men efter att jag kom ut som gay och började mitt nya liv har jag fått ny energi och känner mig faktiskt yngre än nånsin, både kroppsligt och själsligt. Så ålder bryr jag mig inte om så länge du är ung i sinnet och delar intressen med mig.

  • Redigerat 3/23/22, 11:16 AM av [Tismon]
Annons:
lilleman68
4/1/15, 6:08 PM
#1

Jag bor i Mölndal och tränar i Göteborg.

lilleman68
4/5/15, 1:21 AM
#2

Och söker vänner oavsett ålder, kön eller sexuell läggning.

lilleman68
4/6/15, 3:05 PM
#3

Jag är så trött på ensamheten, solen skiner ute, det är vår, men jag har ingen lust att gå ut och rå om mig ensam längre, istället blir jag liggande här hemma i sängen, stirrandes i taket, har ingen jag kan ringa till och fråga om vi ska hitta på nåt kul… jag kan inte träna på gymmet jämt… jag vill inte ha det så här längre!!!

felle-j
4/6/15, 7:01 PM
#4

Gå med i en förening eller något.

lilleman68
7/14/15, 12:15 PM
#5

En liten ensam kille söker vänner. Vore kul med en gympolare, jag styrketränar 4 ggr i veckan på Nordic Wellness. Jag började ett nytt liv med ny kropp och boostad självkänsla för drygt ett år sedan. Förr: blyg, tillbakadragen, socialt isolerad, ensam, låg självkänsla, låtsashetero, singel, mullig/tjock… idag: social, pratsam, rastlös, äventyrlig, nyfiken, god självkänsla, nyutkommen som gay, singel, smal/tränad, ensam, socialt isolerad. Jag vill bryta ensamheten och den sociala isoleringen och få utlopp för mitt nya jag. Jag söker vänner att styrketräna med, resa med, fika med, snacka med, sporta o löpträna med, festa med, se på film med, gå på teater med, prata samhällsfrågor och livsfrågor med. Jag är 46 år, men efter att jag kom ut som gay och började mitt nya liv har jag fått ny energi och känner mig faktiskt yngre än nånsin, både kroppsligt och själsligt. Så ålder bryr jag mig inte om så länge du är ung i sinnet och delar intressen med mig.

lilleman68
8/29/15, 8:17 PM
#6

En liten ensam kille söker vänner. Vore kul med en gympolare, jag styrketränar 4-5 ggr i veckan på Nordic Wellness i Göteborg. Jag började ett nytt liv med ny kropp och boostad självkänsla för snart två år sedan. Förr: blyg, tillbakadragen, socialt isolerad, ensam, låg självkänsla, låtsashetero, singel, mullig/tjock… idag: social, pratsam, rastlös, äventyrlig, nyfiken, god självkänsla, öppet gay, singel, smal/vältränad, ensam, socialt understimulerad. Jag vill bryta ensamheten och den sociala bristen och få utlopp för mitt nya jag. Jag söker vänner att styrketräna med, resa med, fika med, snacka med, sporta o löpträna med, festa med, se på film med, gå på teater med, prata samhällsfrågor och livsfrågor med. Jag är 46 år, men efter att jag kom ut som gay och började mitt nya liv har jag fått ny energi och känner mig faktiskt yngre än nånsin, både kroppsligt och själsligt. Så ålder bryr jag mig inte om så länge du är social, ung i kropp o sinne och delar intressen med mig.

Annons:
Kajsami
9/1/15, 8:42 PM
#7

Jag tror att det är svårt att hitta vänner här tyvärr.  Känner du till Citypolarna? Där kan man lägga upp aktiviteter som folk kan komma till eller gå på aktiviteter som andra lägger upp.  Det verkar finnas många "cippare" i Göteborgstrakten. 

www.citypolarna.se

Jag32
9/29/15, 7:31 PM
#8

Vänner gym polare och fika polare i Stockholm. Pm gärna

Upp till toppen
Annons: