Annons:
Etikettensamhet
Läst 1208 ggr
trapstile
11/9/14, 10:21 AM

Födelsedag?

Börjar känna lite ångest då min 40 års dag stundar om några veckor. Nämligen den 23 Nov.  Personer jag pratat med har berättat flashiga 40 års dagar att minnas. Men jag då? Har inga barn ingen man och ingen riktig vän/vänner som bryr sig. Föräldrar som har egna problem…

Visst vore det kul att ha en 40 års dag med något att minnas. Men själv?? Nån som kanske har något tips? Annars blir det nog så att jag sitter där med min champagne flaska själv och gråter över min lott…

Annons:
[Ellabella347]
11/9/14, 10:24 AM
#1

Och det här låter jättekonstigt men , det finns en bra happy birthday sång på en app som heter instat buttons , den blir jag alltid uppiggad av. Kanske blir du det också

VildaVittra
11/9/14, 10:27 AM
#2

Istället för att jämföra med andras sätt att fira, varför inte planera in något som du själv längtat efter eller älskar? Exempelvis en helg på ett spa, en matlagningskurs i Toscana osv.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Zadeira
11/9/14, 10:43 AM
#3

Jag säger som Vildvittra, varför jämföra med andras firande och inte göra något enbart för dig själv som DU tycker om och mår bra av?

Jag fyllde år för någon vecka sen och firade min dag ensam med pojkvännen med en heldag på Djurparken. Ingen fest, inga presenter, inga vänner eller familj. Det var min bästa födelsedag hittills, så något liknande lär ju vara vad jag väljer i fortsättningen oavsett vilket nummer det är på födelsedagen.

trapstile
11/10/14, 3:54 PM
#4

Tack så mycket för olika tips🌺

Men det är ju vid såna här tillfällen som jag känner mig  väldigt ensam. Jag menar inga partys eller fester sådant har jag växt ifrån. Men en romantisk middag…Själv? en spa weekend…Själv? Gå lugnt i en djurpark…Själv?

VildaVittra
11/10/14, 4:24 PM
#5

#4 Faktiskt så är resor mycket intressantare som ensam då man blir tvungen att interagera med folk och dessutom inte behöver ta hänsyn till någon.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Nostalgisk]
11/11/14, 8:54 PM
#6

Får jag fråga vad du gjorde när du fyllde 30?

Annons:
KimE
11/12/14, 8:41 AM
#7

Ta med champagnen hit så firar vi födelsedagen tillsammans jag har själv nyss fyllt år.

[strutter]
11/23/14, 5:14 PM
#8

Det är alltså i dag som du fyller år! Jag skickar massor med grattiskramar till dig!

🌺🌺🌺

Jag har också "firat" många traumatiska födelsedagar, så jag vet vad du talar om. T.o.m. min egen mamma brukar glömma bort att jag fyller år. Det är nog det värsta, tycker jag.

VildaVittra
11/23/14, 5:22 PM
#9

Grattis! 🥳🎂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Sellan91
11/23/14, 11:20 PM
#10

Grattis!

lillan-65
11/24/14, 8:01 PM
#11

JETTEGRATT i efterskot 🎁🌺 . Ja brukar med drika shamanj när ja fyller år. Ja mins inte ens vad ja jorde när ja fylde 40. Men ja jissar att ja drack shampanj eftersom ja bruka det. Hoppas du drack shampanj o jettegrattis ijen till dej 🍸🙂

Upp till toppen
Annons: