Annons:
Etikettjobbiga-känslor
Läst 712 ggr
[Frökengrönvit]
2014-10-07 18:45

Vad är det med mig?

Jag vet inte riktigt om detta tillhör denna sajt så ber om ursäkt ifall jag hamnat fel.

 Något är inte helt okej med mig, jag har en sån konstig känsla inom mig som jag inte kan sätta fingret på.. 
Jag känner mig väldigt ledsen och deprimerad inombords men utåt så är jag en väldigt stark och positiv tjej, det är mest när jag börjar tänka på saker som jag känner känslan av att jag mår fruktansvärt dåligt. I flera år så har jag tryckt undan mina känslor och försökt att vara stark för mig själv och andra men nu är det som att allt kommer på en gång och vägrar försvinna.. 
Jag tänker mycket på framtiden och oroar mig väldigt mycket över jobb, det känns som att jag sitter fast i en bubbla och att jag aldrig någonsin kommer hitta ett bra jobb eller komma någonvart i livet. 
Jag har allt i mitt liv som jag vill ha men ändå så känns det som att något fattas hela tiden, jag går och saknar något konstant och ersätter det med materiella saker. 
Det är ofta som jag får höra av mina nära att jag är sur och negativ trots att jag verkligen försöker vara glad och positiv,  Under ca två veckor har jag brytit ihop flertalet gånger inför min pojkvän men också när jag varit ensam, bara gråtit och känt mig värdelös..  Jag orkar inte ha det såhär längre..  😕

Annons:
[Frökengrönvit]
2014-10-07 19:09
#1

Kan admin ta bort detta inlägg, hittade en annan sajt som jag tänkte publicera det på!

Upp till toppen
Annons: