Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1473 ggr
Kalendula
4/6/14, 7:29 PM

Inneboende

Sådär, nu har jag en inneboende sedan 2 veckor tillbaka. Skitjobbigt då jag trivs bra i min ensamhet.🎂

Men till saken hör att det är en vän, som blev hemlös för 1 år sedan. Han hade åkt till Paris o något hände där, (går inte in på vad).🌊

Jag fick hem honom i allafall, han har gått ner 22 kilo på ett år, fått bronkit o lunginflamation sedan 8 månader tillbaka. Han är på läkningsväg, o får mat o dryck o näringstillskott.✨

Så nu hoppas jag av hela mitt hjärta att den dära lunginflamationen läker ut helt o han kan börja jobba igen o spara ihop till det han behöver i livet. Hem, mat, säng o kläder. Allt utöver det är bara en bonus ❤️

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Annons:
MrsGoldfire
4/7/14, 3:43 PM
#1

Oj, vilket stort hjärta du har! Ställa upp med ALLT för en vän, det är det inte många som gör.

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn

indra-bus
4/9/14, 12:41 PM
#2

Så snällt av dig!! 

Jag hade en inneboende kompis ett tag vet att de kan vara jobbigt. Men riktiga vänner ställer upp. 👍❤️

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Kalendula
4/10/14, 8:49 PM
#3

Tack :-)

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

kompanjon
4/11/14, 11:50 PM
#4

Håller med föregående talare; du har ett stort hjärta! Hoppas också din inneboende blir frisk :)

MrsGoldfire
4/12/14, 9:53 AM
#5

Hur går det för dig Kalendula? Med din Ensamhet och din inneboende?

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn

Kalendula
4/17/14, 12:39 AM
#6

MrsGoldfire Det går förvånansvärt bra, men jag tror att det beror mest på att han sover en hel del. Det tar ju en stund att bli riktigt bra från lunginflammation. O andra sidan, börjar han inte bli bra snart så får jag nog ta honom till doktorn. ★

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Annons:
Upp till toppen
Annons: