Annons:
Etiketttips-råd
Läst 2445 ggr
Jess89
11/11/13, 11:40 AM

Träffa nya mäniskor

Vart vänder du dig/gör för att träffa nya människor?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
[T-Johan]
11/11/13, 6:47 PM
#1

Tusan Jess, vilken bra fråga? Men den kräver lite eftertanke. Återkommer!

ChristianK
11/16/13, 7:17 PM
#2

För mig som vill träffa både vänner och en flickvän, så har det blivit dejtingsidor och "chattsidor" typ. Börjar dock tröttna på "digital kommunikation" Rätt många konstiga prickar tyvärr, som ofta verkar vara medlem på såna här sidor för att få sitt bekräftelsebehov mätt, och är egentligen inte riktigt ute efter en god vän, pojkvän att träffa irl.

Jag har sällan känt mig bekväm med utelivet, så jag har undvikit det, och sen är jag rätt blyg, så det hjälper inte mig direkt på den fronten.

Önskar att fler "vänföreningar" med reko människor bildades i området. Har inte hittat någon i mitt län hittills när jag sökt.

[T-Johan]
11/16/13, 8:00 PM
#3

Personligen känner jag ett stort behov av att själv kunna reglera hur mycket socialt umgänge jag ska ha. Det kanske verka egoistiskt, men jag "orkar" inte med hur mycket som helst. Det är mental kapacitet som fattas. Som det är i skrivande stund, så får jag hela tiden nya kontakter via skolan och trion som jag spelar med. Jag tror att de relationer jag har med andra är några av den typen att man skulle kunna fördjupa. Men jag är mer rädd för att göra andra besvikna. Det efter som jag inte "orkar" vara på "topp" hela tiden. Dom ser bara mig när jag är på "topp".

[VSK]
11/17/13, 4:48 AM
#4

Bra fråga 🤔

Jag har träffat folk via iFokus. Har nästan bara gott att säga om det.

Upp till toppen
Annons: