Annons:
Etikettsjälvkänsla
Läst 2187 ggr
[SnuggleFace]
2013-01-18 16:44

Hopplöst..

Jag känner mig riktigt ensam.

Har diverse olämpliga tankar, finns en tråd inne på Relationer om saken, Hur som helst!

Jag har nu försökt sitta på diverse dejtingsidor, och communityn. Tänker inte namnge några.

Men iallafall så Är jag väl inte den positivaste människan i världen nu, Jag har skrivit precis hur jag mår och så i presentationerna på sidorna.

Jag söker enbart vänskap!

Allt jag får som svar hela tiden, skickar fullkomligt normala mail, enligt mig själv. t.ex, "Hallå där! Hur är det med dig? läste i din profil att du gillar det och det, och har varit hit och dit, hur var det?"

Tillbaka får jag alltid som svar att jag är för negativ, borde byta namn, lägga upp en bild, göra om allt, tänka om, lämna alla glada människor ifred.

Ska det verkligen vara så svårt att hitta vänner i dagens läge?

Ska man vara modellsnygg? Vältränad, rik etc?

Blir så less på allt.. helt hopplöst.

Nu hamnar väl det här i en dålig kategori med, men har noll hjärna att tänka med nu :/

Annons:
[T-Johan]
2013-01-18 17:39
#1

Det är svårt att bara hitta människor som bara är människor och inte för- söker vara något något annat än just medmänniska och vän. Man kan kalla det ett 'rollspel' om man vill. Medvetet eller ej så deltar vi alla i 'samhällets rollspel'. Men här på ensamhet ser i alla fall jag mycket av 'rollspelamde' människor. Jag upplever oss som ganska nakna, beroende på att vi har våra 'handikapp' och som vi inte sticker under stolen med. Du är så välkommen hit och bara ventilera dina tankar med oss andra på Ensamhet. För ensamhet har vi 100 koll på.

[SnuggleFace]
2013-01-18 17:53
#2

#1 Tack, kul att man är välkommen någonstans!

Ska kolla igenom lite mer och se vad det finns att lära sig i gamla trådar!

[T-Johan]
2013-01-18 20:19
#3

Jag måste bara rätta mig själv, det står: " Men här på ensamhet ser i alla fall jag mycket av 'rollspelamde' människor. Jag upplever oss som ganska nakna, beroende på att vi har våra 'handikapp' och som vi inte sticker under stolen med." Det skulle ha stått: Men här på Ensamhet ser i alla fall jag mycket lite av ' rollspelande' människor. (osv) Om du läser i vår dagbok kommer du se helt vanliga ensamma människor i vår vardag. Några av oss arbetar andra är sjuka. Ibland mår vi bättre och stundtals sämre. Men vi hoppas du ska känna dig som hemma med oss andra.

Cafesinner
2013-01-27 21:38
#4

Hej! Finns här om du vill prata! <3

[MohammadElharthy]
2013-01-27 22:38
#5

jag är också ensam och har varit ensam i hela mitt liv, va gör jag då?

Upp till toppen
Annons: