Annons:
Etikettbytes-säljes-och-sökes
Läst 2819 ggr
Gulli73
11/7/12, 12:51 PM

Nya vänner

Hej jag är en kvinna på snart 40år som söker mail/chattvänner att  diskutera det mesta här i livet med.

Är bosatt i Jämtland så om det finns nån häruppe som önskar kontakt så vore det extra trevlig då man ev kan ses med.

Har stort djurintresse och har både en hund och en katt.Ii övrigt så gillar jag att se på film,lyssna på musik,chatta ,läsa böcker m.m

Annons:
Cafesinner
11/7/12, 11:37 PM
#1

Spelar ålder någon roll? Ensam själ här som delar alla intressen du beskriver. Är 20 år, men gammal för min ålder.

Gulli73
11/8/12, 10:19 AM
#2

Ålder har ingen betydelse för i regel finns det alltid saker man har gemensamt.Tycker snarare att det kan vara en fördel för det finns i regel mycket man kan lära av varandra.

Cafesinner
11/8/12, 11:48 AM
#3

well, du kan nå mig på pennyblossom@hotmail.se :)

Dasy
5/9/13, 9:26 PM
#4

Jag heter ? och är 42 år gammal. Jag gillar att spela kort. Sjunga, hitta på en massa olika saker (spelar ingen större roll) och gillar dessutom att spela olika spel, djur och natur, hundar,katter m.m.

Jag saknar vänner rent generellt. Har några men vi är inte ofta. De är så kallade "vänner" mer i den stilen. Jag känner att jag behöver fler vänner som man kan umgås med och verkligen känna att de finns där för en. Jag är trött på att dagarna bara ska rulla förbi. Det känns som om man bara slösar bort en massa tid på ingenting. Jag vill inte att mitt liv ska vara helt tomt Vill ha en historia :)

Jag tycker att jag är en bra mamma/fru/vän. Förstår inte varför jag inte skulle kunna få fler kompisar. Jag mår inte bra utan vänner Det fungerar inte. Hoppas att det finns någon där ute som kan tänka sig att bli min vän :). Det spelar ingen roll vilket kön du har eller what so ever. Jag är en väldigt respektfull, ärlig, lojal och omtänksam person.

Söker MSN-vänner också. Här får ni min E-mail: sweden2@home.se

Jag bor som sagt i närheten av Ljungby. Mer detaljer får du om du hör av dig :)

0 Bra inlägg | Anmäl | Hantera

Mulligkille33
7/10/14, 10:59 AM
#5

Jag är en mullig ensam kille på 33 år. Bor i Södermanland (Nyköping) ca 10 mil söder om Stockholm skulle mera än gärna vilja ha en riktig vän, umgås med osv…

Hör av er….

hårnål
8/17/14, 11:56 AM
#6

Ungdomlig pensionärskvinna önskar nya vänner för chatt mm. Är nyinflyttad och har blivit rätt så ensam.Har många intressen och gillar naturen.Hör gärna av dig här att börja med!Kram Hårnål!

Annons:
Upp till toppen
Annons: